Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki szkolenia w obsłudze klienta

Brakuje osób do pracy w e-handlu
2013-07-18 12:45:04

Kto obsługuje sklepy internetowe? Gdzie można ukończyć takie szkolenia? Dlaczego nie każdy nadaje się do pracy w e-handlu? Oto często zadawane pytania przez użytkowników serwisu www.szkolenia24h.pl.

Artykuł Brakuje osób do pracy w e-handlu
CRM w firmie
2010-09-29 15:27:01

Termin CRM to inaczej „Customer Relationship Management” - w wolnym tłumaczeniu to zarządzanie relacjami z klientem. Są to narzędzia i procedury wykorzystywane w obsłudze kontaktów z konsumentami.

Kryteria wyboru usługodawcy hostingowego
2010-06-18 11:54:56

Jaki jest najważniejszy element usług wirtualnych, które odpowiadają za całość firmowego serwisu WWW? Wbrew pozorom nie jest to firmowa strona WWW, ani domena, która do tej strony prowadzi. Kluczowe znaczenie odgrywa serwer. Dlatego też wybór jego dostawcy musi być trafny.

Artykuł Kryteria wyboru usługodawcy hostingowego
Szkolenia informatyczne pracowników
2009-06-05 12:45:09

Odpowiednie wykorzystanie narzędzi informatycznych daje duże korzyści całemu przedsiębiorstwu.

Artykuł Szkolenia informatyczne pracowników
Key Account Manager - Architekt Relacji Biznesowych
2024-05-06 13:56:34

W dzisiejszym zglobalizowanym świecie biznesu, gdzie konkurencja jest intensywniejsza niż kiedykolwiek, kluczowe znaczenie mają silne i trwałe relacje z klientami.

Artykuł Key Account Manager - Architekt Relacji Biznesowych
Szkolenia miękkie – czego można się na nich nauczyć?
2024-03-14 10:24:21

Współczesne środowiska zawodowe kładą coraz większy nacisk na rozwój umiejętności miękkich. Dlatego szkolenia miękkie stają się częścią strategii rozwoju personelu w wielu organizacjach.

Artykuł Szkolenia miękkie – czego można się na nich nauczyć?
Techniki sprzedażowe - 5 najważniejszych, które musisz znać
2024-03-08 13:43:03

Techniki sprzedażowe to metody, strategie i narzędzia wykorzystywane w procesie sprzedaży w celu przekonania potencjalnego klienta do zakupu produktu lub usługi. Skuteczne techniki sprzedażowe mogą pomóc w budowaniu zaufania, pokonywaniu obiekcji klientów i zwiększaniu efektywności sprzedaży.

Artykuł Techniki sprzedażowe - 5 najważniejszych, które musisz znać
Akredytacja ICF jako krok do międzynarodowej kariery w coachingu
2023-12-29 12:43:52

Podstawa teoretyczna, podejście do coachingu oraz edukacja i akredytacja

Artykuł Akredytacja ICF jako krok do międzynarodowej kariery w coachingu
Kompetencje językowe pracowników w erze AI
2023-07-27 22:17:25

Zarówno pracownicy jak i szefowie firm najczęściej liczą na to, że AI pozwoli oszczędzić czas i wyręczy we wszystkich obowiązkach.

Artykuł Kompetencje językowe pracowników w erze AI
Zdobywaj przewagę konkurencyjną dzięki szkoleniom biznesowym: Doskonal swoje umiejętności i osiągnij sukces!
2023-07-20 08:29:04

W dzisiejszym dynamicznym i konkurencyjnym świecie biznesu, posiadanie odpowiednich umiejętności i wiedzy staje się kluczowym czynnikiem sukcesu.

Artykuł Zdobywaj przewagę konkurencyjną dzięki szkoleniom biznesowym: Doskonal swoje umiejętności i osiągnij sukces!

stron: 1 2 3 4166

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń szkolenia w obsłudze klienta

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.